Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościJeśli podczas korzystania z Allegro strona nie wyświetla się prawidłowo, pojawia się komunikat o błędzie lub występuje inny problem - w pierwszej kolejności sprawdź, czy sytuacja ma miejsce w innej przeglądarce internetowej. Jeśli okaże się, że problem dotyczy tylko jednej przeglądarki, przyczyną mogą być pliki cookies (tzw. ciasteczka) i pliki tymczasowe. W takim przypadku wyczyść przeglądarkę, w której występuje problem.
Poniżej znajdziesz instrukcje, jak to zrobić:
Po wyczyszczeniu ciasteczek i plików tymczasowych pamiętaj o zrestartowaniu przeglądarki. Sprawdź czy problem nadal występuje. Jeśli tak, wykonaj zrzuty z kolejno wykonywanych czynności lub dokładnie je opisz i prześlij zgłoszenie do nas.
Rozwiązania najczęściej zgłaszanych problemów:
Problem z wyświetlaniem Allegro
O awariach po naszej stronie i przerwach technicznych informujemy w Aktualnościach.
Brak komentarzy i ocen sprzedaży
Wyświetlamy tylko pozycje z ostatnich 12 miesięcy. Starsze dane nie są dostępne.
Problem z wyświetlaniem strony podczas płatności
Może być spowodowany problemem technicznym po stronie pośrednika płatności lub banku. Spróbuj ponowić płatność w późniejszym terminie.
Nie widać nowo wystawionej oferty
Pojawi się na liście ofert i na Twoim koncie do 60 minut od momentu wystawienia.
Problem na urządzeniu mobilnym (smatfron, tablet)
Zainstaluj aktualną wersję aplikacji mobilnej.